×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۸ آذر - ۱۴۰۰  
false
true
پیام سلامتی(  قسمت سوم )

                                                                                               زولبیا و بامیه 
پای ثابت سفره های افطار

زولبیا و بامیه در این سال ها به نوعی سنت رمضانی ایرانی ها تبدیل شده اند .
طراحی شیرینی های ایرانی چون
حلوا، زولبیا و بامیه ، همیشه شامل دو جز چربی و شیرینی است که موجب افزایش قوا می شود .

حلوای کم چرب خوب است و خوردن آن توصیه می شود ولی در مصرف زولبیا و حلوای خیلی شیرین نباید زیاده روی شود چون روغن زیاد دارند که می تواند اخلاط نامناسب تولید کند و همچنین شیرینی زیاد ، موجب   تشنگی ، ضعف گوارشی ،کاهش اشتها و در نهایت چاقی می گردد .

بهتر است زولبیا و بامیه ، جهت رفع هوس و به میزان کم ، ۲_۱ ساعت پس از افطار خورده شود .

🌸سلامت و تندرست باشید🌸

دکتر ناصر رضایی پور (متخصص طب سنتی)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true