×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۴ آذر - ۱۴۰۰  
false
true
افطار در ماه رمضان

🔆 در روزه‌داری‌های طولانی، دستگاه گوارش انسان ضعیف می‌شود. به‌همین‌دلیل، مناسب است که افطار خود را با یک نوشیدنی گرم و کمی شیرین شروع‌کنیم. استفاده سنتی از
🫖 آب جوش
🥃 چای کم‌رنگ
🥛 شیر گرم
🍯 و شربت عسل گرم به‌عنوان نوشیدنی، به همین‌جهت است.

✳️ البته شاید بتوان‌گفت که بهترین گزینه برای افطار، خرما با یک نوشیدنی گرم است که ضمن افزایش سریع قند خون و رفع ضعف ناشی از افت آن، با کم‌کردن اشتها، موجب جلوگیری از پرخوری می‌شود.

✳️ کشمش و انجیر و عسل نیز می‌توانند جایگزین خرما شوند.

⚠️ البته کسانی که با خوردن مایعات، ترش‌می‌کنند، نباید در افطارشان مایعات میل‌کنند بلکه باید از غذاهای سفت و نانی استفاده‌نمایند.

دکترناصررضایی_پور

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true